יום שישי, 23 בנובמבר 2012


היי פיפל =]

קרה לכם פעם שהיתם בחנות, התלהבתם ממוצר, או שהדיילת שכנעה אתכם שזה המוצר שאתם לא יכולים לחיות בלעדיו, ואחרי שחזרתם הביתה הבנתם איזו טעות עשיתם, אולם כבר השתמשתם במוצר ואתם לא יכולים להחזירו לחנות?
זה קורה לי במיוחד עם מוצרי הקוסמטיקה. יש לי כבר ערמות של מוצרים שאני לא משתמשת בהם ואין לי מה לעשות איתם.
ואז גיליתי קבוצה מדהימה בפייסבוק שאפשר להחליף בה עם בנות אחרות מוצרי קוסמטיקה!
לא הייתי מאמינה שיום אחד תפילותיי יענו חחח
החלפתי כבר כמה פעמים והבנות מדהימות, הן נחמדות ומבינות, וחלקן הגדול גם שמות דוגמיות ומתנות אחרות עם ההחלפה, פשוט תענוג.
כיף להחליף מוצרים וזה הופך להנאה ממכרת, ולא סתם החלפה וקבלת מוצר שאתן צריכות.
הקבוצה במקורה נוצרה להחליף מוצרים מהגלוסיבוקס, כיוון ששם לא תמיד מגיעים מוצרים שהם לטעמם של כל אחד, והקבוצה נותנת מענה אידאלי לבעיה זו.
אני ממליצה בחום על הקבוצה, זאת קבוצה סגורה, לכן בנות שמרמות או לא שולחות, מוחקים אותן מהקבוצה, אז אין מה לדאוג.


מקווה שיום אחד אני אמצא קבוצה להחליף את כל הנעליים שקניתי ואף פעם לא לבשתי חחח =]

3>
Koti-K

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה