יום ראשון, 24 במרץ 2013

לא נשארת חייבת...!

זהו המארז שקיבלתי מלאוקסיטן היום, מושקע ויפה, אחרי כל כך הרבה כעס, צעקות, אכזבה ומרמור, בסוף קיבלתי כל מה שרציתי ובמחיר שרציתי:




אז מה קרה? מה עשיתי כדי לעמוד על שלי? ומה כולל המארז?

אז ככה, יום בהיר אחד אני פותחת את הפייסבוק ורואה בענק שיתוף על הקיר הראשי "מתנה מלאוקיסטן", לא תכנסו?
הקלקתי, והועברתי מיד לאתר שלהם, לחנות המקוונת של לאוקסיטן...התבקשתי להירשם (הרשמה לאתר אומרת שאתם חברי מועדון? בהרבה אתרים כן, אצלם מסתבר שלא...אבל זה בהמשך), אחרי שנרשמתי ורציתי לקבל את ההטבה שתפסה לי את העין, התבקשתי לשתף בפייסבוק, שיתפתי וקיבלתי לסל מוצר בחינם, הייתי צריכה לקנות משהו נוסף אז לקחתי לי קרם קטן, בחרתי דוגמיות ואופן איסוף, ובאתי לשלם.
אבל פה חיכתה לי הפתעה....האתר זורק אותי חזרה לעמוד הראשי...כתבתי בדף הפייסבוק, התקשרתי לתמיכה ולשירות לקוחות, הבטיחו לי שיחזרו אליי ובאמת נציג חזר אליי דרך הפייס, ואז נעלם לכמה שבועות. אחרי שבועיים כתבתי שזה ממש לא בסדר שלא חוזרים ללקוחות ואותו נציג התנצל וביקש לפצות אותי בהטבה בשווי של 99 שח...הוא עשה במקומי את הקנייה,  המתנה מה"שיתוף" השתנתה מקרמים לסבון קטן, אמרתי שאני מאוכזבת ורציתי קרמים, אז הוא הכניס הטבת שיתוף אחרת "טריו קטן", אמרתי סבבה ונתתי לו פרטי כרטיס אשראי...וכמובן שמייד קיבלתי למייל הודעה עם הקבלה בפנים על ס"ך 49 שח (קרם הרגליים, כי חובה לקנות משהו בכל מקרה).

אני מקבלת באותו היום טלפון ששואל אם אני חברת מועדון? לא הבנתי, הרי נרשמתי לאתר....(אקדים ואציין שזאת הפעם הראשונה שאני פוגשת חברה זאת, לא ידעתי על קיומה ובטח לא על חוקי חבר המועדון שלה).
הוסבר לי שהרשמה לאתר לא עושה אותי חברת מועדון, ושההטבה על סך 99 שח לא מגיעה לי. בתמימותי אמרתי לה יפה שזה "פיצוי" על כך שלא שמעתי מהם שבועיים והיא הבטיחה לבדוק.

לאחר יומיים אני מקבלת טלפון נוסף, נציגה מסבירה לי שוב שאני לא חברת מועדון. אחרי ויכוח קל אני מועברת למנהלת. המנהלת מסבירה לי את אותו הדבר. אני לעומת זאת מסבירה לה שלא אני ביצעתי את ההזמנה אלא הנציג שלהם דרך השם משתמש שלי. אם ההטבה של חברי מועדון נכנסה לסל (כפיצוי או לא) ושולמה על ידי כרטיס האשראי שלי, וקיבלתי קבלה, אז זאת תקלה שלהם. למה לא התבקשתי למסור פרטי חבר מועדון למשל?? למה הכרטיס עובר ויורד לי תשלום, אבל לתת לי את הסחורה זה בלתי אפשרי?
המנהלת אומרת לי בחוצפתה, שהיא מוציאה את מתנת חבר המועדון מהסל (לאחר ששולם ויש לי קבלה), ושאני עדיין מקבלת את מתנות השיתוף שלי (הסבון והטריו).
אמרתי לה שאני לא מעוניינת, שאין לה זכות לגעת לי בסל לאחר ששולם וקיבלת קבלה עליו ומצויין בה המוצר. אמרתי לה שאני מעוניינת שתבטל את ההזמנה ושלא תחשוב שאני לא אתלונן. היא לעומת זאת אמרה שהיא מקווה שאני אבין אותה ואהיה סלחנית. (למה לי להיות סלחנית כשמשגעים אותי בתקלות באתר, נציגים לא מקצועיים וחוסר ידע מוחלט ביחסי אנוש??). וכמובן שהיא הוסיפה למדורה "רק שתדעי שהנציג הזה בחיים יותר לא יטפל בלקוחות, למדנו את הלקח", לנסות לעשות לי מצפון? מאוד מקצועי, ואני חשבתי שזאת חברה שמכבדת את עצמה ממה שהספקתי לראות.

ההזמנה בוטלה.

כשהגעתי הביתה, כתבתי מכתב ל"המועצה הישראלית לצרכנות" בדף הפייסבוק שלהם, הסברתי את כל הסיפור ומלאתי טופס תלונה באתר שלהם, הוספתי גם תמונה של הקבלה.

מהר מאוד קיבלתי תשובה שזה בטיפול, ולאחר כשבועיים יצרו איתי קשר לאימות פרטים ושלחו ללוקסיטן מכתב.

ומה קרה? אחרי כשבוע אני מקבלת טלפון מנציגה, שאומרת לי שהיא תשמח לסיים איתי את ההזמנה שלי כמו שהיא היתה במקור. שאלתי אותה מה קרה? היא אומרת לי שנשלחה למסור לי את ההודעה ולקחת ממני פרטי תשלום, לא הוסבר לה לעומק המקרה. (המנהלת לא מסוגלת כנראה לדבר איתי בעצמה)
נתתה לי פרטי אשראי והיום הלכתי לאסוף את ההזמנה סוף כל סוף...

ומה קיבלתי? (עכשיו זה החלק המעניין חחח)


מתנת "חברתי מועדון" (שווי 99 שח):
כוללת :
תחליב רחצה בניחוח דבש
קרם לחות בניחוח דבש 
וסבון מוצק
 מתנת שיתוף - סבון שיאה מוצק (שווי 19 שח)
וקרם רגליים שעלה 49 שח
מתנת שיתוף נוספת - ערכת ה"טריו" שכוללת ליפ באלם, קרם רגליים וקרם ידיים (מוקטנים)
שווי 80 שח
 מלא דוגמיות שהיו במעטפה נפרדת (כפיצוי?)

אז הנה לכם חויית הקניה שלי, ואיך עמדתי על שלי וקיבלתי מוצרים מלוקסיטן בשווי 247 שח תמורת 49 שח בלבד. וכמובן אצרף קבלה להמחשה:
חייבת לציין, שהבחורה בסניף ראשלצ ברחוב רוטשילד היתה מתוקה כל כך, שאי אפשר היה להתעלם מכך, ושמעתי כבר כמה פעמים תלונות על המוכרות שלהם...

לכן, אני ממליצה בחום לב לעמוד על שלכם תמיד, כי המשפט "הלקוח תמיד צודק" לא נולד אתמול.
אותו לקוח, זה אתם, שעובדים קשה בשביל הכסף שרק רוצים לקחת לכם תמורת כמה שפחות. 
ואני עובדת קשה בשביל כספי, אני לא מתכוונת לוותר ולתת "מתנה" את כספי לאף אחד אם זה לא שווה גם לי. מקווה שתמצאו בפוסט השראה וטיפים יעילים בהתמודדות עם חברות גדולות. כי ללקוח יש יותר כוח ממה שהוא יכול לדמיין =]

נשיקות!
KOTI-K

3 תגובות:

  1. ואו כל הכבוד לך שהתלוננת! הם כמו כולם עובדים על שיטת המצליח, רוב האנשים לא היו מתלוננים כי אין להם כח להתעסק עם זה והיו משלמים או מבטלים. זה שהתלוננת רק מוכיח שכל חברה מפחדת מתלונות ותעשה הכל כדי לא להתעסק עם מי שהתלונן , זה פשר הדוגמיות)))

    השבמחק
    תשובות
    1. הו שמאז שגיליתי את המועצה לצרכנות חיי השתנו. אני יודעת שאני צודקת, אבל אין דרך להוכיח זאת. עכשיו יש! את םונה אליהם עם הוכחות / חשבונית ומסבירה את הסיפור, את צריכה לדעת את החוקים. למשל קניתי נעלים והחזרתי. המוכר אמר לי "קנית באשראי אני יכול לתת לך רק זיכוי" לא ידעתי על החוק שמחייב תוך שבועיים מרגע הקניה, אם מוצר מוחזק יש לשלם החזר עם ניכוי של 5% או 100 שח הנמוך בינהם. לא ידעתי וקיבלתי זיכוי. אם היתי יודעת, היתי מתלוננת עליו ישר :)
      והמוצרים: הקרם ידיים, רגליים מעולים! האודם לחות לא משהו לטעמי, את המוצרים האחרים כמו השמפו וכו החלפתי כי אני נאמנה למוצרים שלי :)

      מחק
  2. דרך אגב איך המוצרים???)

    השבמחק