יום שבת, 11 ביולי 2015

מעצבים את הבית עם איביי :P

הולה חתלתולים,

אני עברתי דירה ואנחנו בסוף השיפוץ - ובשלבי העיצוב - יאי!
הזמנתי מאיביי כל כך הרבה דברים - חלק גדול בדרך ולכן פוסט זה יתעדכן בהמשך עם תמונות מהשטח כאשר הכל יהיה מסודר, נקי ומעוצב!

אבל לאלו שעכשיו בשלבי מעבר - כי זאת העונה - אני מכינה פוסט זה עם קישורים שימושיים ורעיונות עיצוב שונים במחירים מצחיקים!


המטבח! לב הבית מבחינתי, הזמנתי המון דברים קטנים ושימושיים במיוחד:

1. כף לגלידה - אולם אני אשתמש בה דווקא למאפים וכל דבר שמצריך חלוקה ליחידות שוות. למשל בלילה של מאפינס - הכי נוח להעביר לתבנית עם כף של גלידה, או קציצות בגודל שווה גם מאוד נוח להשתמש בכף של גלידה. תנסו זה עובד מצויין! עלות 9-13 שח תלוי בגודל - הזמנתי את הבינונית.
2.מלקחיים. הזמנתי 3 יחידות ב3 גדלים שונים לעירבוב סלטים/הפיכת בשר/לקרח וכו. מעוד נוח במיוחד כשלא רוצים ללכלך את הידיים עם בשר נא. מחיר לשלושתם 17 שח



3. מלקחיים עם ידית וקצה גומי. מעולה להפיכת בשר על הגריל או על המחבט וללא כוויות.
הזמנתי את הגדול יותר. המחיר נא בין 11-12 שח תלוי בגודל.
מעולה מעולה מעולה!!! איכותי ומדהים! אני מבשלת איתו כל דבר החל מעוף, סטייק עד ספגטי ברוטב! מוצר מדהים!
4.פותחן קופסאות שימורים - חשוב מאוד בכל בית. מאוד נוח, פשוט סוגרים את הפותחן על הקופסטה ומסובבים את הידית - ללא שום מאמץ. מחיר 13 שח


5. מברשת סיליקון לשימון מאפים או להברשת ביצה. כלי חשוב במטבח במחיר מצחיק של 3 שח.
6. עץ הציפורים - מקלונים כמו קיסמיי שיניים מפלסטיק מעוצבים כמו עץ עם ציפונים מעולה לשים במרכז שולחן ללקיחת זיתים ושאר הדברים הקטנים. מחיר 8 שח

7. שק לאפיית תפוח אדמה במיקרוגל - הגיע, ניסיתי, מאוד נוח! מכניסים מספר תפוחי אדמה לשק אחרי שנשטפו, שמים לכ4 דקות (תלוי בעוצמה של המיקרו ובגודל תפוחי האדמה) ובודקים עם סכין אם מוכן, אם לא שמים לעוד מספר דקות. יוצאים תפוחי האדמה כאילו נאפו בתנור - מדהים ומהיר! מחיר 6 שח.
8.מגנט לתליית סכינים - המוצר האהוב עליי במטבח. עובד מעולה - מגנט חזק מאוד. מחזיק סכינים טוב ונדרש להפעיל קצת כח להוריד סכין (לא יותר מידי, אבל מספיק שהסכין לא תיפול לבד). למי שאוהב לבשל הרבה כמוני ומשתמש בסכינים גדולות ללא סוף - זה מכשיר מעולה! מחיר 25 שח.

 9. כפפות סיליקון לתנור - קניתי 2 יחידות, חמוד מאוד - כן שומר מפני התבנית החמה , לא לאורך הרבה מאוד זמן, בסוף אם מחזיקים הרבה זמן מתחילים להרגיש חום. מחיר 6 שח.
10. סוחט מיץ - מעולה להוספת מיץ לימון לתבשילים במידיית ללא הוצאת הסוחט הגדול וניקויו אחרי זה. מגיע בצבע רנדומלי - חזק ויציב. מחיר 12.5 שח
11. מדבקות לוח גיר לצנצנות - לתבלינים וכו... 36 יחידות ב 4 שח. מעולה! נדבק בקלות, הכתיבה על המדבקה נוחה וקלה, לא נמרח, יורד עם מטלית לחה (מי שרוצה שהכתב ישאר קבוע שיבחר טוש לא מחיק, המטרה שלי לשנות את הכיתוב מפעם לפעם).

12.טוש לבן - לכתיבה על זכוכית או לוח גיר - בשביל לכתוב על המדבקות השחורות. 4 שח (יש צבעים) . עובד מצויין, יש ללחוץ עליו מספר פעמים לפני שיוצא הדיו, אפשר בהתחלב לטעות ולחשוב שהוא יבש.
13. מתקן למכסי סירים - 5 שח נשלח צבע רנדומלי, טרם הגיע.
14. מתקן לסבון או ספוג - חמוד במיוחד, הוזמן בשחור, טרם הגיע, 6 שח.

ונעבור לחדר אמבטיה:

1. מתקן מתוק במיוחד למברשות שיניים בצורת שן חייכנית - מוצר הגיע בדיוק כמו בתמונה, מחיר 12 שח.

2.מתקן למקלות אוזניים - מכניסים מלמעלה ולוקחים מלמטה - מאוד נוח ומסודר, מחיר 12 שח.

3. שטיח לחדר אמבטיה - רך במיוחד, נעים מאוד, לא מחליק - מאוהבת! לקחתי תכלת - הגיע כמו בתמונה. מחיר 15 שח.


4. מחזיק סבון מנירוסטה - חמוד , הגיע בול כמו בתמונה. מחיר 6 שח.
ונעבור לסלון :

1. טפט לריהוט - קיבלתי מזנון ו2 שידות שאין שום קשר בינהם והחלטתי לשדרג אותם לסט. קניתי מאיביי טפטים לריהוט (מספר 12 בקישור) - שחור לבן - כי כל הריהוט שלי הוא שחור ולבן, וממש לא חום כמו שהיו דלתות המזנון במקור. הגיע מהר מאוד, והתוצאה מדהימה!  הטפט מגיע ברוחב של 45 ס"מ קבוע ובאורך של מטר אחד לכל יחידה שתזמינו. הזמנתי 3 יחידות הגיע 3 מטר על 45 ס"מ בגליל אחד ארוך. ההדבקה מאוד קלה, ניקיתי את המשטח שעליו רציתי להדביק, מתחנו את הטפט מכל 4 הפינות והדבקנו מלמעלה - הוצאנו בועוט עם כרטיס, ובועוט עקשניות במיוחד ניתן לפוצץ עם סיכה ולשטח עם כרטיס - אין זכר לבועה.
מעולה לשידרוג ריהוט ישן - יהיה בעיתי עם דלתות כי רוחב הטפט הוא 45 שח ויראו את החיבור כי הדלת הרוחב שלה בד"כ הוא 60 ומעלה. זהו לא טפט של קיר, לקירות יש טפטים אחרים עם דבק מיוחד שנקנה בנפרד. מחיר 10 שח למטר.
תמונות של בזמן התהליך ובסופו:



2. מדבקת קיר ציפורים - מדבקה לקיר משדרגת מאוד קיר ריק , קלה להדבקה וקלה גם להסרה אם ימאס, לא מקלפת את הצבע. מחיר 7 שח.
3. מדבקת קיר ציפורים 2 - לאחר שהמדבקה הראשונה היתה להיט, הזמנתי מדבקה דומה לקיר ממול, מחיר 11 שח. בתמונה שילוב של 2 המדבקות יחדיו.

 4. רשת לחלון נגד יתושים - הגיע מהר - מדובר ברשת בגודל כ1.30/1.60 מ' וסטריפ של סקוטץ' דביק. מדביקים את הסקוטץ' סביב החלון הרלוונטי, גוזרים את הרשת במידה של החלון ומדביקים גם על הרשת את הצד השני של הסקוטץ' - יוצא רשת לחלון שניתנת להורדה - פשוט מעולה לדירות שכורות כאשר התקנת רשתות עולה כ 600 שח, או כשלא רוצים לפגוע בחלון הקיים. עולה סך הכל 6 שח!


חדר תינוקת / מוצרים לתינוקת:

1. 10 ידיות קריסטל - קיבלנו שידת החתלה יפה אבל היו חסרות בה ידיות - לאחר שראיתי שידיות נאות בארץ בין 10-30 שח ליחידה, הזמנתי מאיביי 10 יחידות ב 34 שח. הברגים שמגיעים יחד עם הידיות היו קצרים מידי ופשוט השתמשתי בברגים שהיו בשידה והם התאימו בול. שידרג את המראה בכמה רמות - וכמובן יתאים לארונות/שידות שונות ולא רק לשידת החתלה.

 2.סל כביסה לבגדי תינוקות - הזמנתי את הסל עם החתולים המתוקים בורוד -  ישנם אופציות שונות וצבעים שונים - מחיר 11.5 שח.

3. חזיית הנקה מידה גדולה - מעולה אך בד חם טיפה, איכותית, רכה ונפתחת בקלות. מגיעה אפילו עם מתאם לחזיה אם זה לא ארוך מספיק בהיקף! ממליצה בחום רב. מחיר מצחיק של 35 שח.
4. רשת נגד יתושים למיטת התינוקת - גם יפה וגם מגן מפני יתושים  (חשוב! לקבע טוב טוב לתקרה שלא יפול על המיטה.) מחיר 16 שח.
נראת מעולה!!! הפכה את החדר, לחדר של נסיכות ברגע!

5. תחפושת ארנב מתוקה לתמונות ניו בורן, ישנם מספר דגמים - מחיר 17 שח, הגיע יפה בול כמו בתמונה, איכותי וסרוג ללא חוטים רופפים.
6. שמלת נסיכות, גם לצילומי ניו בורן , מחיר 25 שח - איכות מדהימה!!!!!!! שווה כל שקל! בול כמו בתמונה, רכה ונעימה! התמונה אחרי כביסה.


7. אביזר לראש שמתאים לשמלה - גם לצילומי ניו בורן 4 שח.

 ותמונה יחד עם השמלה ממקודם :)



8. תיק לעגלה - מוצר דווקא מאלי אקספרס - כי שם פשוט זול יותר, תיק 3 חלקים לעגלה/החתלה במגוון צבעים, במחיר מצחיק של 80 שח (בהשוואה לארץ תיקים פשוטים עולים 200 שח ליחידה לפי מה שראיתי עד היום)...נשלח למחרת ביצוע ההזמנה. הזמנתי ורוד.
הגיע תוך כחודש, איכות מעולה! 2 תיקים כמו בתמונה - קטן וגדול, נרתיק לבקבוק ובפנים גם משטח החתלה רב פעמי. מרוצה מאוד! 




 
9. מדבקת קיר לחדר ילדים - ינשופים מתוקים, הגיע, איכותי ובול כמו בתמונה. 10 ש"ח.


10. מדבקת קיר 2 - בעקבות המדבקה הקודמת שהיתה הצלחה רבה - הוזמנה המדבקה הזאת -  32 שח
פשוט נראת מעולה! החלקים ממוספרים וקלים להדבקה, ישנה גם תמונה קטנה שניתן להדביק ליד להשוואה. מוצר סוף הדרך!







בעלי חיים:

1. מברשת לחתול - לסירוק השיערות למניעת נשירה, השיניים גמישות אך יציבות, לא מכאיב לחתול.
 מחיר 7 שח .
2.דלת לחתול - כדי לסגור את היציאה למרפסת השירות אבל עדיין לאפשר גישה לשירותי החתול במרפסת, התקנו לו דלת קטנה. הדלת מתאימה לחתול רגיל, לא יתאים לכלבים לדעתי. מחיר 35 שח. את החור בדלת עשינו עם ג'קסון לפי מידות הדלת. הדלת ניתנת לסגירה לגמרי, לפתיחה רק לצד אחד (או פנים או חוץ) או פתיחה ללא הגבלה.
3. קוצץ ציפורניים לחתול - עובד, לא כאב לחתול, יכול להתאים לכלב קטן. מחיר 14 שח.

בינתיים זהו, אעדכן תמונות ואיכות ברגע שאקבל את המוצרים שעוד לא התקבלו, ואלו שהתקבלו ואין תמונה זה כי הם ארוזים בתוך ארגזים, אעדכן תמונות אחרי שנפרוק ונסדר את הכל יפה ובמקום :)

הרבה רעיונות אני לוקחת מדף הפייסבוק עם המלצות שוות שמתעדכן כל הזמן - באייבי זה עולה פחות.




בינתיים תמשיכו לקנות , לחסוך ולהנות!
נשיקות,
Koti-K










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה