יום שבת, 8 בדצמבר 2012

מסכת פנים טבעית תוצרת הארץ


היי בננות,

הייתי לפני כמה זמן בים המלח ועלה לי רעיון!

אני אישית שונאת להיכנס למים מלוחים, וים המלח לא בא בחשבון בכלל...אולם, לא רציתי שהטיול יהיה מבוזבז לגמרי, אז עשיתי את הדבר הבא:

הלכתי לקחתי קצת מהבוץ ושמתי לעצמי בשקית...כשהגעתי הביתה שמתי את הבוץ במיכל של קרם פנים שנגמר, והחלטתי לעשות אמבטיה חמה.

לפי הכול ניקיתי את פניי ומרחתי את הבוץ על כל הפנים בתנועות סיבוביות, וכמובן שנמנעתי מלשים את המסכה שלי באזור העיניים.

זה הרגיש כמו סקראב, פילינג גס אך לא גס מידי. הרגשתי שאני מנקה את העור המת טוב יותר מכל סקראב אחר שיש לי.

השארתי את המסכה על פניי למשך כרבע שעה, היא התייבשה בזמן הזה והיה קשה להזיז את הפה כדי לדבר, אבל יחד עם זאת הרגשתי שהיא מותחת קצת את העור (דמיינתי את הקמטים לעתיד שלי נעלמים), ואז הלכתי לשטוף אותה במים חמימים וניגבתי את פניי.

אחרי האמבטיה שמתי קרם לחות לפנים, וההרגשה הייתה מדהימה!
הפנים היו כל כך חלקות שהיה בא לי לגעת בהם, כמו שבא לכם לגעת בתינוק כי הוא כזה מתוק וחלק.
הקרם נספג במהירות אדירה!

החלטתי שאני הולכת לפנק את עצמי במסכה שלי פעם ב שבועיים לערך כי היא דיי גסה, ולא כדאי לשים אותה על עור "חדש" , אלא יש לחכות לעור ה"מת". (וגם חבל שתגמר מהר, הרי אני לא כל יום בים המלח חחח)

וככה גיליתי את מסכת הפילינג החדשה שלי! 100% חומרים טבעיים ותוצרת הארץ! מה יכול להיות טוב יותר? והמחיר- זה החלק הכי טוב!

ממליצה בחום לכל אחת שמבקרת במקום הכי נמוך בעולם, לקחת משם מזכרת קטנה שתתרום לעור שלה ^_^.

על הדרך לקחתי גוש מלח קטן שהיה על החוף, וכשאני מכינה אמבטיה, אני שמה חלק בפנים, ומעשירה את המים במינרלים הטבעיים - ככה טיפ קטן נוסף על הדרך =]

לא תמיד המוצר היקר הוא המוצר הכי טוב....ולפעמים הטבע נותן לנו מוצרים מעולים ללא כימיקלים קטלניים, רק צריך לדעת איפה לחפש :)

נשיקות!
XOXOXO

KOTI-K.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה