יום חמישי, 13 בדצמבר 2012

עשו זאת בעצמכם - גרביון קעקוע DIY



היי לכם!

היום אני רוצה לחלוק איתכם פרויקט קטן שעשיתי:
יש טרנד חדש  - גרביונים עם קעקועים! כמה שזה נשמע מפוצץ, זה גם נראה פצצה! אולם...גם המחיר...


אז למה שלא נעשה את זה לבד?! גיליתי שזה אפשרי ולא יקר בכלל!

אז מה נצטרך??
-גרביונים זולים (מהשוק או שופרסל)
-טוש דק לדיסקים או לציור על בד (הבדל בעשרות שקלים, תשתמשו בטוש לדיסקים – הוא לא ירד)
-תבנית עם הציור הרצוי (אפשר גם ללא תבנית כמובן)
-בריסטול קשיח מעט
-מהדק או סלוטייפ

ויאללה לעבודה!
הדפסתי את התבנית שלי :

מדדי את הבריסטול סביב הרגל שלי ושידכתי אותו לצורת גליל.
שידכתי את התבנית שלי אל הגליל, והכנסתי פנימה בקבוק פלסטיק, כדי שהצורה תשמר.

לבשתי את הגרביון על הבקבוק עם התבנית עד המקום הרצוי, והתחלתי למלא את הפרפרים שלי בטוש שחור.

התוצאה מדהימה!!!
אימא שלי חשבה שבזבזתי פול כסף על הגרביון הזה שעשיתי תוך 10 דקות וכמה שקלים לבד!
אז הנה לכם התוצאה:









תהנו! ואל תשכחו לעדכן אותי אם אהבתם ומה דעתכם!
3>
Koti-K

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה