יום שני, 12 באוגוסט 2013

סדרת "החתונה בנוסח אחר" - פוסט ראשון

 אז עברנו את האבן דרך הראשונה וההכי מרגשת - הצעת הנישואין!

עכשיו כשאנחנו מתחילים להתכונן לחתונה, רציתי להתחיל סדרת פוסטים שמיועדים לכך.
חתונתי לא תהיה סטנדרטית כלל, בעצם, יהיו לי שתי חתונות =]

ולכן, אפרט את דרכי עד לחתונתי (וגם אחריה) פה בבלוג, כדי שאם למישהו יש שאלות או בעיות דומות, אולי יוכל למצא פה פתרונות...או סתם בשבי הכיף :)

בקצרה, יהיו לי שתי חתונות, בארץ ובחול, שתיהן יהיו עם טקס ואורחים (לא חתימה והביתה, כמו בפראג).
ואני רוצה שהטקס שלי יהיה מיוחד במינו (לארצנו) - כמו בסרטים...

אז נתחיל?
 
לפני הכל, דיברתי עם חבר שלי (בעלי לעתיד), ואמרתי שלא מעניין אותי טבעת יקרה, העיקר שההצעה תהיה מושקעת ורומנטית, אחרת אגיד לא! =)))
 גם ציינתי שאינני אוהבת טבעות עם אבן בולטת (טבעת אירוסין סטנדרטית) ואני רוצה לא עיגול סגור אלא אי סימטרי...

הוא כמובן חשב הרבה זמן מה לעשות, ובסוף כשחגגנו 3 שנים, הוא עושה לי הפתעה.
לקח אותי לאשדוד, לנמל, בלי שידעתי לאן אנחנו הולכים...
הגענו ליכטה פרטית, עם צוות שהם בעלי היכטה - זוג מקסים מ"מצב הרוח".
על היכטה היה זר פרחים מקסים! 
נכנסנו, הפלגנו לים הפתוח לשעתיים, הצטלמנו, חזרנו לנמל וחשבתי שהגיע הזמן ללכת, אבל לא, הם פתחו שולחן, הביאו סלטים הכנה ביתית, ולחמניות טריות טריות.
לאחר מכן, עשו לנו דג דניס על מצע פירה עם רוטב דבש, חלום! הוא לא אוהב דגים, אבל ממנה זו הוא נהנה מאוד, שנינו נהננו מאוד!
אחרי שאכלנו, הוא נתן לה את המצלמה, פה חשדתי!
הוא ביקש ממני לזוז הצידה כך שהשולחן לא יהיה בינינו, ואני עם דמעות בעיניים, מנסה להזיז את עצמי...
הוא התחיל להגיד משהו, הוא התבלבל, ואני לא ממש הקשבתי מרוב ההתרגשות, בסוף הוא פתח את הקופסת פרח עם הטבעת המהממת בפנים!


 
מרוב ההתרגשות עניתי "נראה" לשאלתו "התנשאי לי" , הוא ישר אמר לי "מה נראה, כן או לא?!" חחחח
אמרתי "כן!".
הביאו לנו לאחר מכן קינוחים, אותם פחות אהבתי, גם למי יש תאבון עם כל ההתרגשות הזאת?!

לרגע נבהלתי, כי דיברנו על כך המון, אבל לשניה זה נראה פתאום מאוד אמיתי! אבל זה עבר מהר מאוד =]

ומעכשיו התחלתי לחשוב רק על דבר אחד - אני סוף סוף אוכל למדוד שמלות כלה!!! - על כך בפוסט הבא! =]


2 תגובות:

  1. המון מזל טוב על האירוסין! מעניין יהיה לקרוא על שתי חתונות והטקס המיוחד בהמשך!:)

    השבמחק
    תשובות
    1. המון תודה!!!!
      באמת יהיה מעניין, מקווה שיצא בדיוק כמו שאני חולמת!! =]]]

      מחק