יום שישי, 23 באוגוסט 2013

סדרת "החתונה בנוסח אחר" - השמלה!!!

אז לאחר שנרגעתי מכל ההתרגשות של ההצעה, הדבר הראשון שאני רוצה לעשות זה למדוד שמלות!!!

ישר עלו לי מלא רעיונות של איזו שמלה אני אקח, התחלתי לחפש באינטרנט צורות, סגנונות, והבנתי שאפשר לקנות שמלה מאוד זולה דרך אתרים שונים ומשונים. זה הסגנון שבהתחלה רציתי:


כדי לראות איזה סגנון מתאים לי, רציתי ללכת לסלון כלות ולמדוד (וגם להרגיש איך זה!)...חברה שלי, שגם מאורסת, קבעה לבוא איתי.
התקשרתי לסלון כלות אצלנו בעיר, אמרתי לה שעוד יומיים בשעה 6 אנחנו נבוא, אמרתי לה שחתונתי עוד שנה ושלה עוד חצי שנה...היא לא התלהבה, אמרה שאין לי מה לבוא כל כך מוקדם..שקודם אני צריכה לראות מה מתאים לי לפני שאני תופרת שמלה...סליחה? אבל זה בדיוק הסיבה שאני באה...למדוד ולראות, מי ישר תופר?

באותו היום, בשעה 4 מתקשרים מהסלון, אומרים שלא יכולים ב6 ומבקשים להעביר ל7...אני אומרת שאי אפשר וקבענו בכוונה מראש שלא יהיו אי הבנות...
היא המשיכה בשלה, והתחילה לדבר כאילו רק חברה שלי מודדת, שאלתי מה איתי? היא אמרה שהיא מתחתנת לפניי, אז היא "יותר חשובה".
באותו הרגע התעצבנתי והשאר היסטוריה, לשם לא הלכנו.

לאחר מכן היתה לי חוויה מתקנת...קבענו בסלון קלות אחר ל6, יותר קטן...מצאתי שם שמלה שמאוד אהבתי:


המידה היתה בול שלי, רק שהיא היתה טיפה קצרה , ומחירה היה 2800 לפני תיקונים וכדומה...

אולם עדיין מאוד קרץ לי הרעיון לקנות שמלה באינטרנט, שמלה ב500-800 שח?! למה לא! תביא 2!
ואז התחלתי לחשוש, ומה עם הבד יהיה לא יפה, לא אכותי, זול?
ואם השמלה לא תהיה דומה לתמונה?
לא חבל על הכסף?

התחלתי לחפש, מצאתי מלא דוגמאות ונעצרתי על שתי השמלות הללו:

 הן נראות מדהים! הן עולות מדהים גם! (השמלה השניה מצאתי בכ 400 שח באיבי)...

ואז עוד חיפוש קצת לפי תמונה, ומצאתי את השמלה הראשונה בסלון בארץ (!!!)
אפילו התמונה היתה אותה תמונה מאיבי....אז חשבתי שהיא בטח מזמינה מאיבי, ומוכרת אותן בארץ (ולדעתי לא טעיתי...)
ישר התקשרתי ואמרתי שאני חייבת לבוא למדוד, היא הסכימה...
באתי אליה, הסברתי על איזו שמלה מדובר, היא הוציאה אותה...משהו אחר לגמרי! לא יפה! זול! פשוט זוועה!
הן נמכרות אצלה ב1500 שח, אבל גם סכום כזה, זה לא שווה לדעתי!
התבאסתי מאוד!
היתי כבר בהרגשה שכל השמלות הן כאלו, לא אמיתיות, הרגשה של בד זול...כבר לא היה לי כח למדוד שמלות נוספות, הכל נראה לי פתאום לא יפה ולא היה לי כבר כיף מהתהליך...

קבעתי לעוד סלון כלות, ראיתי דברים להשכרה חמודים, אבל שוב לא עפתי באוויר...המחירים היו סבירים, אבל יש לי 2 ארועים (בארץ ובחול...על זה אפשר לקרא בפוסט הקודם) אז צריך שמלה להרבה זמן, ולהשכרה לא יאפשרו זאת...לפחות היחס היה לדהים, ונתנו לי למדוד מלא דוגמאות, למרות שבמקומות אחרים נותנים למדוד 2, גג 3 דוגמאות ומנסים לשכנע אותך לקנות אחת מהן...

התקשרו אליי מסלון נוסף, אמרו יש מבצע של שמלה מתנה, מודדים, בוחרים, ונכנסים להגרלה. אם זכית, קיבלת את השמלה שאהבת...אמרתי למה לא?
נסעתי במיוחד, זה בעיר אחרת...באתי עם אימי...כל המשלות של הסלון - כולןןןן- אותו סגנון. השוני היחידי במיקום של האבן, בצורת המחוך או הגב...אבל כל הסגנונות אותו הדבר! ואין שום דבר שבטעם שלי! התאכזבתי מאוד, אפילו למדוד משהו לא מצאתי...הכל נראה לי שמלות ערב לבנות...ממש לא שמלות כלה... =(

יצאתי מבואסת עוד יותר והבנתי שלמצא שמלה זה לא כיף כלל.

האופציה היחידה שנשארה לי זה מכירת החיסול בסלון כלות בדיזינגוף סנטר! אמרתי אם שם אני לא מוצאת, אני עוזבת את החיפוש עד לפני החתונה.

קבעתי תור ליום הראשון של המכירה, באתי בשעה 3, היא קיבלה אותי מאוד יפה, מדדתי 2 שמלות והתאהבתי בשניה!

מדהימה! יש לה 2 חצאיות (חצאית והלבשה שמשנה לגמרי את השמלה!) החצאית למטה זה טול מנצנץ נצנצים עדינים צבעוניים, ההלבשה זה קצפת עדינה שלא מכסה את כל הטול מתחת...המחוך עדין ויפה! האורך מצויין, רק גדול לי בחזה =(

המחיר מדהים - 1500 שח עבור שמלה מדהימה, נקייה, ורואים שהיא לא מיובאת מאיביי אלא תפורה במקום.

אחרי יומיים של התלבטות, ומדידה של השמלה הקודמת שאהבתי, הבנתי שאני רוצה אותה, הלכתי, קניתי ומאז אני מאושרת!

אני אעשה לה תיקונים קטנים, אקנה לה אביזרים מאיבי, ואהיה נסיכה!

כל מי שראה תמונה שלי בשמלה אמר שאני נראת נסיכת דיסני - אז נסיכת דיסני אני אהיה! :)

אז מהתקציב שהגדרתי לשמלה 3000 שח אני בזבזתי חצי, אני במצה טוב :)

אגב, סגרנו כבר אולם, אבל על כך בפוסט הבא >.<



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה