יום שישי, 23 במאי 2014

איך בגדים מאיביי / עלי אקספרס נראים במציאות?


תמיד שאלתם את עצמכם איך בגדים מאיביי / עלי אקספרס נראים במציאות?

אז בואו אני אראה לכם >.<


החלטתי לצלם את רוב הזמנות ה"חורף" שלי, שרובן שימשו אותי על בסיס יומיומי. לידע כללי אני מידה 38 ולכן אני מזמינה לרוב XL או לפי הטבלאות מידה שיש בפירוט על המוצר. יש לשים לב שלרוב כל חולצה שבאה עם כפתורים, יש לעבור על התפירה שוב, כי הם פשוט לא מחזיקים מעמד משום מה.
לגבי הקישורים - לפעמים המוצרים מתחלפים או נמחקים אז יש סיכוי שלא יעבוד, אולם תמיד ניתן לחפש לפי תמונה מוצר דומה :)

חולצה רכה רכה הגיעה בסוף החורף, השרוולים מקופלים עם "אבזם" כזה שמחזיק אותם, היא דיי ארוכה לכן מתאימה גם מתחת למעיל, אולם התחלתי ללבוש אותה יותר עכשיו, כשחם יותר. באמת אחת ההזמנות היותר טובות שעשיתי, אני מאוד נהננת ממנה. 

הטייץ "קרעים" ממש חמוד, רך ונעים. מאוד מומלץ.


חולצה עם אבזם ממש חמוד מקדימה שנותן לה מראה "בית ספר" כזה, הבד דיי "ניילוני" כזה ולא נושם, סבבה לחורף ליציאה, לא משהו יומיומי לדעתי כי הבד לא נושם. קיבלתי צבע שגוי וזיכוי :)

טייץ דמוי ג'ינס יושב מעולה. 
הוא ואן סייז ויושב בול, מאוד חם איתו וזה בד לא נושם לכן עכשיו היה לי ממש לא נוח איתו, אולם בחורף הוא סבבה.


חולצה ממש חמודה עם קתפיים פתוחות, ממש חמודה, אולם הבד "ניילוני" ולא נושם, אז היא מתאימה לחורף, והכתפיים הפתוחות יותר מתאים לקיץ. אז אני דיי מבולבלת מתי ללבוש אותה :) 


חולצה ממש חמודה ושוב בד "ניילוני" כזה ולא נושם, אולם לא חם לי איתה והלכתי איתה לעבודה בכיף. השרוולים הם 3/4 והיא דיי רחבה, תתאים גם בתוך המכנס ולא רק מעליו. 

חולצה רכה וכיפית במיוחד, מאוד מאוד מחממת! מאוד מאוד מרוצה ממנה, מתאימה כטוניקה. אגב, ראיתי אותה בחנות בארץ כמה פעמים במחיר פי 2 ממה שקניתי אותה, מדדתי לפני שקניתי כי היא וואן סייז. החולצה נראת טיפה יותר כהה לדעתי מבתמונות אגב לדעתי..



 חולצה/טוניקה/טרנינג מדהים! אני מאוהבת בו. הוא בד טרנינג נעים, הוא חצאית מיני - מה שהופך אותו מטרנינג פשוט לסקסי, מצד שני הוא עדיין נשאר זרוק וספורטיבי. מעולה עם טייץ בחורף. 


חולצה מעולה ורכה,גובלת בטוניקה,לבשתי אותה לרוב עם טייץ. 
יש לשים לב שהשרוולים שלה מאוד צרים, עם יד רחבה בחלק השחור היא תלחץ. 


חולצה ממש חמודה מבד רך אך "ניילוני" קצת. לא משהו שמפריע לי כמו בחולצות האחרות כי הבד עצמו עדיין נשפך. 
יש לה תחרה בצוורון ,בכתפיים ומאחורה.


סוודר עם צאוורון גבוה, בד נעים, קצת קצר, היה לי צורך "למשוך" אותו למטה לפעמים. חוץ מזה הוא סבבה. 
תאמת אבל, הוא כלל לא דומה לתמונה שברשת, זה לא הופך אותו לפחות טוב :) בלבן ובשחור.



 
אחת החולצות האהובות עליי, יש עליה חתולים מתוקים,היא עשויה כמו סריג עם קרעים. היא שקופה וחייב איתה גופיה למטה,היא לא שקופה היא הבד שקוף אלא כי הסריגה שלה עם "חורים" גדולים כאלו. בד רך.מאוהבת בה.
 קישור לחולצה

המעיל ששימש אותי כל החורף. הוא יחסית דק אך הבד שלו מחמם מאוד. הוא דיי ארוך ומכסה את הטוסיק. הבעיה היחידה היא הסגירה,היא לא נוחה, אולם אני לושבת את המעילים שלי פתוחים כל הזמן אז לא מפריע לי:) 
קישור למעיל


מקווה שהסקירה והתמונות האלו עזרו ותרמו לכל מי שרצה להזמין חלק מהמוצרים האלו או רצה לדעת איך בערך נראים בגדים אונליין :)

בנוסף, גיליתי שישנו אתר מעולה בדיוק למטרה זו! אתר יחסית חדש שמתעסק בשיתוף תמונות של מוצרים שניקנו ברשת, מחירם, לינקים ואיך הם נראים המציאות! פשוט גאוני לדעתי. פתחתי שם עמוד כדי לשתף גם, האתר הוא פתוח לקהל הרחב, לא רק בישראל, שזה נחמד - כי אנשים ממקומות שונים אוהבים דברים שונים, ויש סיכוי טוב יותר לאתר את הבגד / תכשיט או כל דבר אחר שחשבתם לקנות - שם.

לינק לרשת החברתית Shop and track


לפוסט הבא שמדבר על הזמנות שלי - לחצו כאן :)

אוהבת, Koti-K

3 תגובות:

  1. (הגעתי אלייך דרך shop and track)
    וואו פוסט מעולה!! תודה ר-ב-ה!
    יש לך אולי שמלות שהזמנת...?
    (חולוצת ארוכות זה פחות התחום שלי)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני צריכה לחפש, הזמנתי כל כך הרבה שאיבדתי כבר את הספירה >.<
      הזמנתי אפילו שמלות כלה! (מי זאת המכורה הזאת?! חחח פוסט נפרד אחרי החתונה כשיהיו תמונות) :)
      כמובן שאמשיך לשתף באהבה ועם הרבה תמונות ^^

      מחק
    2. ותודה רבה, אני שמחה מאוד שאהבת!! >.<

      מחק