יום שבת, 12 באפריל 2014

מציאות למטבח

היי לכולם,

לאחר שהחלטנו שהגיע זמנינו לעבור לגור לבד, ולפני שאנחנו מתחילים חיפוש דירה באופן אינטנסיבי, אמרתי אולי נחפש כלי מטבח חמודים לביתנו החדש :)

מפה לשם, נכנס לעלי אקספרס, ותאמינו או לא, נשאבתי פנימה, לתוך מגוון הכלים, הגדז'טים והדברים החמודים שמצאתי, אז החלטתי לחלוק איתכם בפוסט זה, כי הוויש ליסט שלי מתפוצץ, ואני חייבת לחלוק זאת עם מישהו נוסף חחחח.

נתחיל מהדברים שחובה בכל מטבח: כלי מדידה. בכל מתכון נתקלים ברכיבים שמצוינים בכפיות/כוסות וכדומה, איך לדעת בכמה מדובר? בשביל זה יש כלי מידה:
נמשיך לכפיות גלידה - אבל נשתמש בהן למדידה תערובת לעוגיות. כן-כן, מאוד נוח למדוד כמה תערובת לשים כדי לקבל את כל העוגיות באותו הגודל, ניתן להשתמש גם למדידה כמות התערובת אשר שמים בתוך "קאפקייקס", ויש גם גדלים, לכן ניתן לתאם איזה גודל מתאים לנו, ולהשתמש בהם גם כדי למדוד כמות בשר לכיסונים וכדומה:
נמשיך לתבלינים. יש המון צורות לאחסן תבלינים, אחת מהן אלו הקופסאות המסתובבות , שאפשר לשים ליד הכיריים, לסובב ולהוציא תוך כדי הבישול לצורך תיבול:
אמצעי אחסון נוסף, אלו הקופסאות הבאות, שבדרך כלל חנויות ממתקנים משתמשים בסוג דומה לאחסון נחשי גומי וכדומה:
וכמובן גם הצנצנות היפות האלו, שניתן לראות דרך חלונית, איזה סוג תבלין זה וכמה נשאר ממנו:
לא נשכח גם את מטחנת המלח והפלפל (אשר נמכרות בארץ במאות שקלים לרוב), בעיצוב מודרני משגע ובמחיר מצחיק, שלדעתי האישי חובה בכל בית, כי בטעם המתקבל מפלפל טרי שנטחן הוא כל כך שונה והרבה יותר טעים, שאני לא זוכרת את הפעם האחרונה ששמתי פלפל שחור רגיל כשבישלתי:
ואם מישהו מקלף דגים בבית בימינו (כי לרוב מקלפים אותם כבר בחנות), הוא ישמח לגלות שיש דרך להוריד את הכסכסים מהדג, בלי שהם יהיו על כל קירות המטבח, באמצעות המקלף הזה שי לו תא לאחסון הכסכסים:
וכמובן שיש את הפס מגנטי הזה להחזקת הסכינים למראה העין ורחוק מהישג היד של הילדים:
יש את ההמצאה הגאונית הבאה: צנצנת לשמן וחומץ 2 ב 1, זה שני צנצנות בתוך אחת, אבל החומץ והשמן לא מתערבבים ונותנים מראה יפה ומיוחד במיוחד:
 צורות חמודות ליצירת ביצת עין מיוחדת:
מדבקות חמודות ליצירת עיצוב חמוד ואישי למטבח, אשר נותן אשליה של מדפים, וניתן לתלות כוסות ליצירת מראה תלת מיימדי:
מדבקות נוספות עם כיתוב חמוד כדי שלא יתלוננו שהמטבח לא נקי ;) חחח:
למכורי המחשב למינהם, הקערות החמודות האלו יכולות להתאים בול:
ולבסוף נוסיף אגרטל חמוד (בא עם החול והפרחים) למראה קלאסי ומיוחד למטבח החדש:





מקווה שיש בפוסט הזה משהו מועיל לכל מי שמחפש להתחדש בכלי מטבח חדשים ומקוריים :)

התמונות לקוחות מהחנויות בהן מצאתי את המוצרים, אני אישית עוד לא הזמנתי אותם ולא השתמשתי, אבל מתכוונת בהחלט להזמין כמה מהם למטבח החדש שיהיה לנו :)

יום מקסים!
Koti-K


















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה